در دسترس

اروزیل 200

اروزیل یا سیلیکا فوم یک اکسید غیر فلزی غیر آلی سفید، آمورف، غیر سمی و غیر آلاینده است. این ماده که در دسته مواد معدنی قرار می گیرد، از دی‌ اکسید سیلیسیم (سیلیکون دی اکساید) آمورف ریز پراکنده شده و سطح آن از گروه‌های سیلانول بسیار واکنش‌ پذیر پوشیده شده است. علاوه بر این سیلیکا فوم، به دلیل مساحت سطح بالایی که دارد یک ساختار ذره‌ ای پر از فضای خالی و فاقد منافذ ریز را نشان می‌ دهد.

اروزیل 200 یک ترکیب شیمیایی فوق العاده است که در صنایع مختلف استفاده می ‌شود. این ترکیب دارای ویژگی ‌های منحصر به فردی است که باعث شده تا به عنوان یکی از مواد اصلی در تولید محصولات مختلف مورد استفاده قرار گیرد. اروزیل 200 مهم ترین مکمل برای تولید مواد شیمیایی می ‌باشد چرا که این ماده به عنوان یک عامل پر کاربرد و موثر برای بهبود خصوصیات محصولات شناخته شده است. از آنجا که اروزیل به خوبی با مواد دیگر هماهنگی دارد، در فرآیندهای تولید شیمیایی مختلف استفاده می ‌شود.

ویژگی ها و کاربرد اروزیل 200

اروزیل 200 از خصوصیات فوق ‌العاده‌ ای برخوردار است که آن را به یک ترکیب منحصر به فرد در عرصه صنایع شیمیایی تبدیل کرده است. از جمله ویژگی ‌های منحصر به فرد این ترکیب می ‌توان به مقاومت بالا، پایداری در شرایط مختلف محیطی، و توانایی تطابق با سایر مواد اشاره کرد.

در صنعت رنگ مو، اروزیل ۲۰۰ از واکنش زودهنگام و کیک شدن اجزای رنگ پودری جلوگیری می ‌کند، همچنین این ماده به عنوان یک عامل خشک کننده در غلظت حداکثر ۴.۰ درصد وزنی بر وزن نیز موثر می باشد. در نرم‌ کننده‌ های مو، انواع سیلیکا فوم مانند اروزیل ۲۰۰ و اروزیل ۳۰۰ می ‌توانند به افزایش حجم مو کمک کنند و با اثر «صاف کنندگی» در برابر عوامل حالت ‌دهنده مقابله کنند.

  • استفاده به عنوان یک افزودنی جریان آزاد در مواد جامد مانند پودر
  • استفاده به عنوان یک ضخیم‌ کننده در مایعات مختلف
  • و درنهایت استفاده به عنوان یک پرکننده و تقویت ‌کننده قوی در الاسترومر‌ها

Erosil

خرید و دریافت اروزیل ها با کیفیت بالا

با توجه به اهمیت بالای اروزیل 200 در صنایع مختلف، ضروری است که تحقیقات بیشتری در این زمینه انجام شود تا بتوان از این ترکیب به نحو احسن بهره برد. این تحقیقات می ‌تواند به بهبود فرآیندهای تولید، افزایش کیفیت محصولات، و کارایی بیشتر تولیدات کمک کند. شما می توانید برای خرید و کسب اطلاعات بیشتر از این محصول به سایت آواشیمی صبا مراجعه کنید.