خرید کلسیم کربنات

خرید کلسیم کربنات که یکی از مواد جانبی تولید دارویی پر مصرف می‌باشد و امروزه تمامی شرکت های تولید کننده دارو به دنبال مرغوبترین و با کیفیت ترین آنها هستند. آواشیمی صبا با سابقه درخشان در زمینه تامین موارد دارویی و مواد جانبی آن از این حساسیت مطلع بوده و سعی داشته همواره از با کیفیت ترین و مطرح ترین برندهای حال حاضر جهان این ماده مؤثر را تهیه و در اختیار مشتریان خود قرار دهد. این شرکت در حال حاضر انواع کلسیم کربنات سبک و کلسیم کربنات سنگین را در سبد فروش خود داشته و شما میتوانید با تماس با دفتر مرکزی ، از شرایط ، برند و سایر موارد دیگر اطلاع کسب نمایید.

کلسیم کربنات و انواع آن

کلسیم کربنات به عنوان یک ماده جانبی دارو است که در دو نوع سبک و سنگین در اختیار مصرف کنندگان قرار دارد و عموما برای رقیق سازی استفاده میشود.

کربنات کلسیم سنگین به عنوان یک رقیق کننده دوز جامد مکمل دارویی استفاده می شود. این ماده یک ترکیب شیمیایی با فرمول CaCO3 است. این ماده رایجی است که در سنگ ها به عنوان کانی های کلسیت و آراگونیت یافت می شود (به ویژه به عنوان سنگ آهک که نوعی سنگ رسوبی است که عمدتاً از کلسیت تشکیل شده است) و جزء اصلی پوسته تخم مرغ، پوسته حلزون، صدف دریایی و مروارید است.

کلسیم کربنات سبک محصولی است که برای محصولات صنعتی عمومی استفاده می شود. خلوص بالایی دارد زیرا کربنات کلسیم رسوبی است که به روش ترکیب دی اکسید کربن تولید می شود و اندازه ذرات ریز است. این کریستالی است که دارای یک نوع کلسیت دوکی شکل است که اندازه ذرات اولیه آن ۳ میکرومتر است.

مزایای خرید از آواشیمی صبا

ضمانت کیفیت کالا

ارسال نمونه دارو

ضمانت اصالت کالا

با آواشیمی صبا بیشتر آشنا شوید

در تمامی سال‌ها فعالیت آواشیمی صبا، دو فاکتور تعیین‌کننده‌ی پیشبینی همراه با آینده نگری و ارتقاء کیفیت زیربنای کلیه اقدامات این شرکت بنیان گذاشته شده است. کیفیت مسلم کالاهای وارداتی برجسته‌ترین پشتوانه و بالاترین سرمایه اجتماعی ما تلقی می‌شود، که در حقیقت نمایانگر ضمانت و اعتبار مورد وثوق اغلب مشتریانی است که در طول دو دهه فعالیت‌های اقتصادی و ترویجی این مجموعه بر رونق هرچه بیشتر آن افزوده‌اند.
آوا شیمی را بهتر بشناسید

محصولات آواشیمی صبا

image
image
image
image