پلی سوربات

خرید پلی سوربات به عنوان یکی از مهمترین امولسیفایر برای تولیدات آرایشی بهداشتی و شرکت های تولید کننده آن است که امروزه در بسیاری از تولیدات آرایشی و بهداشتی و غذایی استفاده می شود. آواشیمی صبا محصولاتی مانند پلی سوربات 20 ، پلی سوربات 60 ، پلی سوربات 80 را از برترین شرکت‌های تولید کننده تهیه کرده و در کنار سایر محصولات خود به مشتریان خود عرضه می کند. در صورت تمایل به دریافت اطلاعات بیشتر از این محصولات و سایر محصولات موجود ، شما میتوانید با دفتر مرکزی آواشیمی صبا تماس حاصل کرده و اطلاعات مورد نیاز خود را دریافت نمایید.

معرفی انواع پلی سوربات

پلی سوربات یکی مواد اولیه دارویی و آرایشی بهداشتی است که در دسته امولسی فایر ها قرار میگرد که انواع مختلفی را داراست که در ادامه به توضیح اجمالی آنها خواهیم پرداخت.

پلی سوربات ۶۰ یا توئین ۶۰، با نام کامل پلی اکسی اتیلن (20) سوربیتان مونو استئارات، یک ماده تشکیل دهنده از سوربیتول، اسید استئاریک (C18) و اکسید اتیلن است. این ماده عمدتاً به عنوان امولسیفایر در مواد غذایی (افزودنی غذای اروپایی شماره E435) و حل کننده و سورفکتانت در لوازم آرایشی استفاده می شود.

پلی سوربات ۸۰ یا توئین ۸۰ یک مایع چسبناک طلایی رنگ است و از سوربیتان پلی اتوکسیله (ترکیبات شیمیایی حاصل از کم آبی الکل قند) و اسید اولئیک، اسید چرب موجود در چربی های حیوانی و گیاهی ساخته شده است.

پلی سوربات ۲۰ یا توئین ۲۰ ماده ای است که در فرمولاسیون های مراقبت از پوست و آرایشی برای بهبود بافت، حس و بوی محصول استفاده می شود و به عنوان یک سورفکتانت، امولسیفایر و ماده معطر استفاده می شود.

مزایای خرید از آواشیمی صبا

ضمانت کیفیت کالا

ارسال نمونه دارو

ضمانت اصالت کالا

با آواشیمی صبا بیشتر آشنا شوید

در تمامی سال‌ها فعالیت آواشیمی صبا، دو فاکتور تعیین‌کننده‌ی پیشبینی همراه با آینده نگری و ارتقاء کیفیت زیربنای کلیه اقدامات این شرکت بنیان گذاشته شده است. کیفیت مسلم کالاهای وارداتی برجسته‌ترین پشتوانه و بالاترین سرمایه اجتماعی ما تلقی می‌شود، که در حقیقت نمایانگر ضمانت و اعتبار مورد وثوق اغلب مشتریانی است که در طول دو دهه فعالیت‌های اقتصادی و ترویجی این مجموعه بر رونق هرچه بیشتر آن افزوده‌اند.
آوا شیمی را بهتر بشناسید

محصولات آواشیمی صبا

image
image
image
image